PINul lui Ștefan cel Mândru


Într-o zi neagră, într-un vechi Bemveu
Sta Ștefan cel mândru, și-n dreapta al lui „trofeu”
Plânge și suspină tânăra domniță
Că ăsta nu a scos-o la un club de fiță
Căci în bășcălie, iubitul ei dorit
I-a promis și cardul, dar s-a păcălit.
Ochi cu gene false îi ard în lăcrimele
Și pletele-i roșcate, în meșe îi cad grele
Prin rochia ei mulată se vede albul sân
Dar neclintit rămâne…tânărul jupân.
Dar ce? Trucul ăsta nu mai funcționează?
Tânăra domniță pe loc se inflamează:

– iPhoneu-mi arată unu și jumate.
Și la Loft în poartă-mi sunt fetele toate!
– Te înțeleg iubito și să crezi, promit,
Că sunt vreun terchea berchea… Sau că nu îmi permit?
Problema nu e mare… Iar eu nu sunt un paria!
Dar RCAul scump, mașina pe Bulgaria…
ANAF-ul, datoriile… Toate mă-nconjor
Distracție îmi trebuie mie?? Nu mai pot, să mor!
Tânăra domniță din mașină sare:
– Asta să i-o spui, bă, lu’ mă-ta mare!
Nu vezi că e penibil? Te credeam băiat fin
Când de braț cu tine, eu îmi dădeam check-in!
De vrei să-ți fiu domniță, de vrei să fii al meu
Să știi că-mi vreau la poartă un veritabil zeu
Însă dacă cerul vrea ca să mă placi
Să știi că sunt sătulă de atâția săraci
Nobilul tău suflet trebuie astfel schimbat
Dacă mă iubești cu adevărat.
Du-te, dar la bancă și scoate banul gros
Că mie nu prea-mi place ca sa mă plimb pe jos!

Ștefan se întoarce și pin-ul, resemnat
Convins îl introduce, in colț, la bancomat
Dușmanii când îl văd, se simt de toată jena…
Și iar îi ia cu inima. Fac coadă la Catena!
Și aste versuri, maică, încheind, eu v-am sfădit
Că banii nu te fac, nicicum, mai fericit…

(Parodie: Muma lui Ștefan cel Mare)

Lasă un răspuns

