SMS-uri trimise între persoane publice


  1. Elena Udrea către Alina Bica

Anul trecut, tu Alino,  mergeam cu tine, la Paris,

Anul ăsta în arest, mă uit pe un geam închis!

Ieri mâncam creveți regali și ne închipuiam noi oare?

Că azi o s-avem la masă varză fiartă la căldare?

Băse ne îmbărbătează, ne transmite-un sincer gând

Cică să nu-mi fac probleme, urmează și el la rând!

  1. Iulia Albu – Bianca Drăgușanu

Iulia:

Mai ții minte, tu, amibo, când luai haine din Obor,
Acum îți iei țoale scumpe, dar ești tot plantă de decor!

Ai un minus infinit, dar pot să pricep eu oare?

Cum de te iubește lumea, de-ți dă like-uri la dotare?

Nu înțeleg, eu sunt deșteaptă, am făcut și facultate

Și dacă mă supăr, uite, mă fac avocată, frate!

Bianca:

Nu mă supăr eu pe tine, știu că ai potențial

Răbufnirea asta, fata, e un sindrom hormonal

Am bani de pot într-o lună să-mi cumpăr 10 Chanel

Cât și o mașină scumpă, un soț și un alt cățel

Facultatea-i demodată, îți spun, este un fason

Tu crezi că iau ”like” pe Facebook cu ce am în neuron?

Lasă un răspuns

