În continuare, mai tare ca Iulia Albu!


Aşa cum acum câteva luni vă scriam că pe modelul Iulia Albu, care şi-a luat o găină, ca animal de companie, eu mi-am achiziţionat un gândac instalator, pe care l-am dat cu parfum şi i-am desenat buline roşii, cu ojă Şanel, aşa doresc să vă anunţ că acum, am decis să-mi achiziţionez un mini porcuşor de companie. Da, este acela mic şi roz, care nu creşte mai mult decât un buldog englez. Am luat această decizie, deoarece, am văzut că Iulia şi-a achiziţionat o mâţă cheală din rasa Sphinx, pe care a dat 1000 de euro. La fel cum ne-a învăţat, o plimbă pe miţi pe la evenimente mondene, nedându-şi seama că biata felină e în pielea goală…
Pentru că nu vreau să apelez la cardul de cumpărături, în scopul de a da şi eu suma aceasta pe porcuşorul mai sus-menţionat (nu pentru că nu mi-aş permite, fireşte, cunoscuţii „mă ştie” că am valoare, cât producţia românească de papaya altoită cu seminţele Nutline, pe anul 2012!), am decis să-mi achiziţionez ceva cu un raport calitate preţ mai bun şi başca, mult mai de impact, mai ales în cercul meu select de prieteni, care mă consideră – cum altfel?- decât o persoană excentrică, neconvenţională, opulentă şi plină de talente (pe care nici măcar eu nu mi le cunosc).
Astfel, vă prezint în ipostaza „trendy-pet se întoarce”, noul PORCUŞOR ISTERIC…de pe conserva de ANTREFRIG de Hamé! La un preţ imbatabil, cu o culoare unică şi imunitate de tablă, voi asezona „animăluţului” de pe etichetă o zgardă din argint, cu cristale şvarovşchi.  În loc de inelul de „decalotare” a conservei, voi ataşa discret un ghiul de haur şi bineînţeles, nelipsiţii ochelari de soare GucK-Chi, cu care deja v-am obişnuit, pe plajele însorite de la Nămoalele.

…să li se pună duşmanilor pe PATEU, de ciudă!

P.S. O singură nelămurire am…la ce rotiserie o fi ajuns găina madamei Albu?

Citeşte şi Mai tare ca Iulia Albu!Antrefrig

Lasă un răspuns

