Like…me!


Îmi plac foarte mult oamenii care au încredere în ei. Denotă o educație de fier, cu părinți care și-au pus amprenta într-un mod susținut asupra caracterului lor. Sunt acei oameni care au avut mereu ce și-au dorit, prin forțe proprii (sau ale altora, nu contează).
…Acei oameni care-și susțin punctul de vedere până la capăt și chiar dacă EI ȘTIU că ceea ce promovează nu este adevărat,  likevor merge până în pânzele albe, să te convingă că AU DREPTATE!

Cum îi recunoști?

Sunt acei oameni care-și postează o poză sau un link pe Facebook. Își dau singuri like. Apoi comentează. Tot ei… singuri. Își dau like și la comment. Nimeni nu mai comentează & like-uiește.

Lumea virtuală privește în linște, dar cu sufletul la gură, scena. Se anticipează, cu mare emoție, următoarea mișcare, în care al II-lea comment (tot al individului, pe a cărui pagină de FB ne aflăm) își face apariția….CONTRAZICÂND PRIMUL COMMENT!

Un exemplu de independență & autonomie, dar și de egocentrism….
”N-am nevoie de voi, mediocrilor! Eu post. Eu comment! Eu like! Clar! (Like that!)”

MadiX (Like. Share.)

Lasă un răspuns

