Mai am un singur dor


Mai am un singur dor, pe ploaia asta mare,
Să nu mai bată vântul, pe card şi-n buzunare,
Să fie tată bine, şi la noi în ţară
S-avem şosele line, cum au ăia „afară”.

Să merg pe strada toată şi vreau ca să am parte
De zâmbete frumoase, nu doar de feţe acre
Realitatea scoate un „Breaking” din joben
Cum că dl. Crin, iar moţăie în plen
Şi legea se votează, în ultimă instanţă
Că vrea şi demnitarul să plece în vacanţă

Şi cum să nu văd viaţa în roz, cu o mare fundă?
Când de vreun an jumate, nu îmi găsesc de muncă?
Trăiască guvernarea şi cu ai lor distinşi
Căci când le zici de lipsuri, toţi te privesc surprinşi…
Toţi se uită tâmp, când zbieri că n-ai spitale,
RE: nici ei n-au buget, decât de catedrale…

Mai am un singur dor…în sufletu-mi zdrobit
Să cadă pe Guvern…un meteorit.
Amin!

(……..da, eu şi iarna sunt pe val…e-a…e-a….)

MadiX,

revoltată, încănată şi plină de…ăăă…talent. Clar!

palatul_parlamentului-1

2 gânduri despre &8222;Mai am un singur dor&8221;

Lasă un răspuns

