Siropelul de pe wall


Insensibilitatea nu mă caracterizează (ba da…)

Dar nu pot să nu remarc ceva, ce probabil ați remarcat și voi, de-a lungul timpului: Siropelul de pe wall-urile feisbuciste.

Este acel moment în care vâslești prin paginile de facebook ale BĂIEȚILOR (am decis să vorbim doar despre această categorie, știut fiind că femeile sunt în mod nativ mai înclinate către drame/isterii/exagerări/reproșuri virtuale, etc.) din lista ta. Momentul în care mai găsești diverse wall-uri care au în prim plan inimioare, texte de genul ”Când ai intrat în viața mea mi-am dat seama de ce nu a mers cu cei de dinaintea ta…” sau ”Te iubesc, așa cum laptele iubește OO-le Kinder…cum pițipoancele iubesc solarul…cum oțetul iubește murăturile…”…în fine, înțelegeți ce vreau să zic.
Nu-mi este greu să-mi dau seama care e ”Iubi”, dintre toate femeile care-i comentează acolo…

Sau diverse comentarii ”:*” , ”<3”, puse de către consoarte, iubiților pe wall…
Sau imagini cu persoane care se îmbrățișează…

….Sau…STOP!

                 Dragostea este un sentiment minunat. Surprinzător și special. Eu, însămi, ador să simt fluturi în stomac și să fiu îndrăgostită, să idealizez omul iubit și să cred că ne potrivim de minune….
Dar oare, nu mă gândesc că postându-i toate acele ”siropele”, el nu numai că nu va percepe la fel ca mine (testosteronul, bată-l vina!), dar îl voi face de râs în fața contemporanilor lui de același sex?
Cum arată, oare, wallul iubitului meu, cu un text ROZ (precum cel mai sus-menționat), încadrat într-o inimă ROZ, cu o alură ROZ, venită dintr-un neant (ghici ce…) ROZ?
Sub textul ROZ, postat de mine, să se întrezărească firav și ingenuu, precum o fecioară, care îndeamnă la puritate, textul postat de el, ”iubi meu”, cu 2 zile în urmă, în care anunță timid:

Băga-mi-aș p#l@, 3-1 pentru Chelsea! Vai Steaua noastrăăă!!

Parcă e ca o nucă (roz…) în perete, nu?
Sau…când el postează ceva, un banc, fără umor, iar eu sunt singura care râde ”:)))))))))))))))))” la acel banc…singura care-i dă laic….singura care-i comentează…singura care-i bate apropo-uri dramatico-sexuale PE WALL, în VĂZUL celor 359 de prieteni…singura care urlă din taste ”TE IUBEEEEESC, DRAGOSTEA MEA!”…Ar fi chiar amuzant să vezi mai multe fete care urlă pe wall-ul unui tip ”TE IUBEEEESC!”…Oare el se simte bine? Sau eu încerc doar să-i împroșc wall-ul, în speranța că nicio altă ”femelă” nu-l va vâna pe bietul nefericit…

Mai departe…

Oare el ce zice? Îmi răspunde la fel? Să mă gândesc…(Aduceți-l pe Grumpy Cat să spună ”NO!”)
Deci…. Nimeni nu se îndoiește de faptul că îl iubesc. Că ne giugiulim. Că viața noastră sexuală este mirifică. În viața reală el știe asta, deci, nu trebuie să-mi strig sentimentele pe wallul lui. Nu trebuie să-i postez linkurile lui Taylor Swift (come on!!!). Nu le înțelege. Nici el și nici tovarășii de bere & meci. E jenant.
Mai ales că (adevărul doare, știu), s-ar putea să nu rămânem împreună pentru eternitate.

Așa că, fetelor, hai să ne ținem explozia de estrogen departe de lumea virtuală sau măcar pe peretele nostru (dacă asta ne satisface). Să nu-i mai desenăm iubitului inimioare cu carioca pe OO…Pentru că-l doare. …La imagine!!

Cu drag și vitriol,

MadiX (o insensibilă, dom’le!)

lovelovelove

5 gânduri despre &8222;Siropelul de pe wall&8221;

  1. Alin Ropan zice:

    Nu te va asculta nmeni, draga. Ma bucur ca mai exista fete cu gandire cat-de-cat normala, cum vad ca ai tu. Dar e o cauza pierduta, majoritatea sunt niste retardate. De asta prefer sa fiu singur pe veci….

  2. eumiealmeu zice:

    e de vis comentariul tău. sigur, la vârsta mea, e normal să nu fac așa ceva. dar dacă o singură persoană se potolește datorită articolului tău, e foarte bine.
    felicitări pentru punerea la punct, (in)sensibilo! 🙂

  3. Alin Ropan zice:

    @dincapdedoi, si eu ce-am zis ? Nu acelasi lucru ? :)) Pai am d unde alege ?! Nu cred ca am, asta doar daca m-as multumi cu o distrusa… Asa ca, ce vrei sa fac ?!

Lasă un răspuns

