Style Translate: Femeia…entitate neînțeleasă


Top articole de actualitate în revistele misandrine feminine:

1) Cum să te machiezi ca să pari nemachiată.
2) Alege o vopsea de păr în culoarea părului tău natural
3) Îmbracă-te într-o dezordine ”studiată”.
4) Vara asta se poartă coafurile dezordonate…să pară că nu-ți pasă.
5) Toamna asta se poartă manichiura french. Pe NEGRU!

Fetelor.
Am o nelămurire. Ca întodeauna…Trendsetterii după care se iau OIEȘTE toate revistele de tip ”guerilla glam”, sunt acele vedete, de preferat hollywoodiene, care:

1) Ies din casă nemachiate. Pur și simplu nu au chef. Și atunci, titlu: ”Cum să îți pictezi cearcăne din fard, ca să fii cool! – în 17 pași simpli
2) De ce farmecul lui Ștefan cel Mare, să te mai vopsești (să dai BANI adică, pentru aici mă doare pe mine…), dacă vopseaua e ÎN CULOAREA PĂRULUI TĂU NATURAL???
3) ”Îmbracă-te într-o dezordine studiată”…din nou, vedeta trendsetter de la Hollywood, care a ieșit să-și plimbe câinele în trening de fâș, cu Ugg-uri…peste o săptămână, treningurile & UGG-urile și-au triplat prețurile. Sunt în trend…se înțelege (NOOOOOT!)
4) ”Vara asta se poartă coafurile dezordonate…” – eu nu sunt în stare să mă coafez decât IMPECABIL, deci…mă duc să dau niște bani pentru o freză ”abia m-am trezit din somn și mi-e lene de mor să mă spăl pe cap, așa că bag fixativ și gel la greu, ca să pară că am părul apretat.” cool!
5)…. manichiura french pe NEGRU? Trendsetterul a săpat după cartofi, iar unghiile erau adaptate situației. Și trendului, se pare…adăugăm și un pic de sclipici, pentru un plus de je ne sais quoi.

Ok. TOATE CELE ENUMERATE MAI SUS COSTĂ MAI MULȚI BANI DECÂT DACĂ AI RĂMÂNE NATURALĂ. De ce să dau 3/4 din salariu ca să arăt LA FEL ca înainte? Long live the Marketing…

Am și eu o sugestie, (în trend, zău!), pentru vara asta:

Cum să ne spălăm-studiat, astfel încât să părem nespălați

eeee?

Și bonus…De ce a dat Oana Zăvoranu bani, pentru acea coafură oxigenată-cu-rădăcini-negre-de-15-cm-gen? E în treeeeend? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA….:((((  !!!!!!!!!!!!

Ne mai mirăm de ce suntem neînțelese. Și cheltuitoare….

Vă rog, urmăriți clipul ca să înțelegeți cum e cu trend…settingul.

Cu stimă,

MadiX – Your personal Style monster.

Make-Up-Application

4 gânduri despre &8222;Style Translate: Femeia…entitate neînțeleasă&8221;

  1. ConfesiunileUneiÎmprăştiate zice:

    Deci ce zici tu acolo, e clar si sunt de aceeasi parere, dar filmuletul ala e maxim.:)) Cum frate sa iti iei camion ca ala a mers cu unul la nevoie?!?!?! Duuuuude, wtf?
    Deci clar, foarte tare articolul si argumentul final!!! 🙂
    Long Live Marketing!!!!

Lasă un răspuns

