Mărţişoare hăi!


Dau o fugă în oraş după mărţişoare
Să mă lase fără bani în buzunare

Să scotocesc Oboru’ pe la tarabe
Azi o ardem…doar pe podoabe! 

Ok, am o revelaţie iară
Pe desktop e primăvară
Deşi pe geam nu-i ca afară
Mă simt ca un guguştiuc
În cizme de cauciuc
Busu, plouă, aşa simt eu!
Şi mi-e frig mereu-mereu…
Lasă-mă să-ţi spun ceva: Asta nu e primăvară
E doar o iarnă uşoară c-o zambilă imaginară…ară…ară…ară…
…(Refren, gen)
Nu vorbim o săptămână dar în weekend telul sună
Mergem iar s-o facem lată,
Cu bere (sau apă plată…)
1 martie vine iar…văd aici în calendar
Nu te ncălzşte cu nimic, dacă nu prăjeşti un mic…
Zici că o iei mai uşor…pana mea, da-i MĂRŢIŞOR! uşor…uşor…uşor…

…cu drag & astenie de primăvară, MadiX

Spring in pots

Lasă un răspuns

