Şaorma (de la ora) a III-a


La un semn deschisă-i calea şi trece-n zigzag trotuarul
Un fiţos de Dorobanţi ce mahmur, parcă Merţanul…

-…Tu eşti Mircea?
– Da nepoate!
– O şaorma cu de toate!
Cu ardei iute şi varză şi cu pastă de tomate!

– Orice gând ai tu nepoate şi oricât ai vrea să-mbuci
Dacă nu-mi plăteşti comanda ţi-o iei de nu poţi s-o duci!
Iar atâta maioneză, nu e sănătos, parol!
Să mănânci la ceas de seară, vrei să faci colesterol?!
Ce te uiţi aşa la mine cu ochi mari, lucioşi şi beţi?
Eşti mahmur, că vii din club şi ai chef ca să te cerţi?
Ori vei vrea să faci întoarsă, de pe-acum a ta cale,
Să-i mai ceri o sută-două, de şaorma, mamei tale?

– Cum? Păi acuma-i noaptea lungă şi tu crezi că eu socot…
Să dansez cu maţu’ gol, să beau până nu mai pot?
O…tu nu visezi, săracule, câţi în cale mi s-au pus
Cocalarii de pe Facebook sau de pe hi5-u’ apus…
Toţi ce stau în Dorobanţi, şi pe străzi, la semafoare
De la scumpele BMW-uri, la motoare şi „gipane„….
Toţi salamii şi guţarii mă respectă-n pana mea!
Şi tu nu dai un scuipat pe mine, ce să mai zic de-o şaorma?!
Şi de crunta-mi mahmureală…tu te aperi cu o sabie
Nu mă face, că te muşc!!! Şi te-mbolnăvesc de rabie!
Şi mai mult, îl chem pe tata, i se spune Barosanu’!
Să te facă de rușine, să te știe tot CANCAN-ul!

-…”O sabie” văzuşi copile, sau îşi face JACK-ul norma?
De-mi confunzi cu o armă albă şi cuţitul de şaorma?
Ia de fă tu cale-ntoarsă şi te duce la culcare
Căci de club şi piţipoance, vă mai săturaţi voi oare?
Şi umblaţi mahmuri cu toţii, dar vă piere pitpalacul,
Când ajungeţi iară-n vară şi treceţi 2% BAC-ul!
Toţi aveţi vise cu bani, silicoane şi Ibiza
De nu vă mai scoate omu’ cu nimica din cap fiţa!
Ziceţi că le ştiţi pe toate: Mihai Creangă? Tolstoievski??
Ion Luca Caragea??? Ce ziceaţi c-a scris Kaspersky???

Deci nu pot ca să vă laud…nici nu voi să vă înspăimânt:
Cine a scris SCRISOAREA a III-a?… S’teţi o apă şi-un pământ! (măi-măi!)

All rights reserved:
MadiX
(Scrisoarea a III-a 2013 club remix)

scrisoarea-a-treia

4 gânduri despre &8222;Şaorma (de la ora) a III-a&8221;

Lasă un răspuns

