Bring it on…CUPID!


Dedicaţie pentru îndrăgostiţii secolului XXI:

În dimineața cea de iarnă, privesc copacii albi cântând
Privesc genele-ți curbate cum dorm pe chipul făr’ de gând
Și prin troiene ies afară, ca ceru-albastru să-l privesc
Să scriu cu degetu-n zăpadă ”NU-MI TREBUIE O ZI SĂ TE IUBESC!”

Nu-mi trebuie un motiv anume să-ți cânt iubirea-mi dătătoare
De fluturi roz și sentimente ce au menirea să mă înfioare
Nu-mi trebuie o zi rece-n februarie să-ți demonstrez că te iubesc
Mai mult, mai rău sau mai profund și un sărut să îți cerșesc!

Nu vreau o zi în care banii să-mi cumpere ”inimioare”
Și-n restul anului să-mi calci sentimentele-n picioare
Să mă ignori neîncetat sau să mă umpli de ocară
Să mă simt neînsemnată de dimineață până-n seară…

Acestea dar, vi le zic vouă, îndrăgostiților de-o zi!
Dulcegăriile pe wall-uri nu le mai puneți, iar de-ar fi,
S-aveți nevoie de-un motiv, să vă expuneți „dragostea”,
N-alegeți, doar o zi anume, iubiţi-vă mereu așa!

The Cupid Killer,
MadiX 

Teddy

Lasă un răspuns

