Mai tare ca Iulia Albu!


Am decis să-mi iau un gândac instalator (din ăla negru, mare, de umezeală, care se găsește în baie), ca animal de companie. Când voi ieși în oraș, îi voi accesoriza cristale swarovski, la culoarea mănușilor mele din
lână. Îi voi pune fundiță pe antene și îl voi da cu parfum. Ba mai mult, îi voi desena buline roșii pe spate, cu ojă Chanel. Să fie un fel de ”Urban glam night chique Lady-Bug”.
Mă gândesc serios să-l duc la masaj de două ori pe săptămână & mai mult, să-i plătesc niște cursuri de canto, pentru serile în care decidem să mergem la karaoke…Ce ziceți? Păi, dacă Iulia Albu și-a luat o găină, pe post de ”trendy-pet”, pentru prezența la evenimente mondene, eu de ce nu aș putea dresa o vietate, care să mă însoțească în club sau la bowling?

ladybug

Un gând despre &8222;Mai tare ca Iulia Albu!&8221;

Lasă un răspuns

