Zâmbește! Poți câștiga o cămașă de forță! :)


Citesc un articol în care scrie să zâmbim mereu… 

Văd reclame TV, în speţă, la cafea sau ciocolată (excitante bazate pe cofeină sau zahăr care-ţi transformă gura într-un rictus în formă de „smile”), cu oameni care zâmbesc…Zâmbesc între ei, zâmbesc pe stradă, zâmbesc în pădure, în ghetou, în lift, în apa mării sau când dorm…şi suntem cu toţii încurajaţi să zâmbim, că cică dacă zâmbim, viaţa e mai frumoasă.

Am zâmbit şi eu azi…le-am zâmbit oamenilor de la metrou, celor de pe stradă, la semafor şi în general, pe tot drumul, până la muncă. 

Concluzia: În afară de faptul că mi-au îngheţat dinţii, începusem să aud şi voci (tot de la frig, sunt absolut sigură…): „săraca…”, ” e nebună….”, ” atât de tânără şi…” „uofff…săraca….ce nenorocit o fi distrus-o?” :))

Da, trebuie să recunosc, că personal, am fost de multe ori în situația de a râde…în gând. De multe ori…e puțin spus. Zilnic mă aflu în această situație, în special dimineața, când mă îndrept către serviciu, cu căștile în urechi, situație în care creierul meu emite bomboane, culori, curcubeie, câmpii de lavandă, baloane de săpun, norișori fuchsia și rondele de ceapă de pe pizza…
Pentru mine, zâmbetul și buna dispoziție sunt sisteme de auto-apărare.

Și da, am o minte care debitează! Altfel nu mi-aș fi făcut o pagină de wordpress, cu mine pe post de fin observator al societății, care vede lumea în culori diforme. Am făcut pagina aceasta la îndemnul prietenilor, care probabil s-au săturat să le inund coloana din dreapta de feeduri…a fost ceva de genul „tu fă-ți un blog, că ți l-om citi noi…cândva!”
Sunt persoane care mă condamnă, pentru că râd prea mult. Le ascult sfaturile îmbietoare pro-maturizare. Doar încerc…

Îmi permit și eu un sfat pentru voi. Zâmbiți. Uite așa! „ 🙂 ”
Găsiți în orice lucru un motiv de a râde. Faceți din țânțar armăsar și râdeți apoi în hohote.
Alocați-vă timpul necesar oamenilor din jur. Socializați. Și iar râdeți.

PS: Nu, nu am nevoie de alcool și droguri ilegale. Mă pot manifesta natural, fără a le consuma. Am nivelul de endorfine întins la maxim! 😉

smile

Lasă un răspuns

