Majoritatea bărbaților nu știu ce măsură poartă iubitele lor la rochie…awwww!


Cică articol într-o revistă glam: ”Cei mai mulți dintre bărbați nu cunosc ce măsură poartă iubitele lor la rochie…” Sinceră să fiu, am toată înțelegerea pentru ei…nici eu nu știu ce măsură port la rochie…

Sunt prea multe cazuri în care bărbații sunt puși la zid.

Fetelor…ei nu sunt ca noi. Ei au fost făcuți să vadă lumea în ansamblu (adică să vadă rochia propriu-zisă). Noi suntem făcute să vedem în detaliu (adică elemente și particularități de genul „măsură”, „culoare”, „croială”. etc).

Și împreună ne completăm. El cade de acord că aceea este o ROCHIE, iar ea adimite că este o rochie roz, în formă de gogoșar, cu fermoar…

Așa că nu-i mai condamnați, stimate editoare ale revistelor glam…nici voi nu știați că, la mașina lui, pentru depistarea garniturii de chiuloasă arse, trebuie să verificați nivelul lichidului de răcire, pentru a confirma că de acolo a ajuns apa în motor… v-am pierdut? Eu m-am pierdut, clar! :))garnitura

P.S. Da, fată, aia din poză este o garnitură de chiuloasă!

P.S.2 Da, băieți, știu că e de Opel Kadett! 😛

Lasă un răspuns

