Vara…?


M-am trezit de dimineață,
Cu nea m-am spălat pe față
Și aparentă bucurie,
Am zis ” IARNĂ să tot fie!!”

Mi-am dat în păr cu lipici
Și-am plecat pân’ la servici,
Prin zăpezi, noroaie-o mie
Mă repet: ”IARNĂ să fie!!”

În curând vine Crăciunul,
Frig & fulgi, să dai cu tunul!
Pe fundal uzual, COLINDE
”Ce frumos! Iarna mă prinde!”

Dar…

După ce trece Crăciunul și începe un NOU AN
Nu intrăm oare-n depresie,
Când ne trezim fără un ban?

Cu ger, noroaie și cu zloată,
Ne stropim (doar câteodată)
Și cu cer închis & gri
E IARNĂ iar…ce bine-o fi?

Eu v-am zis vorbele ‘cestea și concluzionez așa…
Cu sarcasm & indignare: SĂ VINĂ VARA-N PANA MEA!!! :((((
Să mi se afunde tocurile, în asfaltul lui Cuptor (iulie, pentru ăștia mai tineri…:)))
Că mie-mi place transpirată și pe-o plajă, bă, să mor!!!
Și n-am pretenții de vre-o lună anume,
Cine-s eu să pun condiții?
Dar de mă întrebați pe mine,
Mai bine moartă de căldură, decât să-mi clănțăne dinții!
Să fie soare, transpirație, sebum, părul să mi se îmbâcsească,
Și doar iunie-iulie-august, în calendar să se găsească…

Semnat: Copilu’ Iernii. – MadiX

P.S: Cine-i născut în ia-nua-rie….hai sus, hai sus, haiiii…brrr! :((

Soareee, mareeee, varăăă….frig! 😦

Fuck Winter

Lasă un răspuns

