Unde ești (Înger de Lumină)?


În lumea care ne-a zărit și-n palmă ne-a ținut
Tu ai plecat făra să-mi spui, când totul ai avut
Mi-e dor de chipul tau plăpând și de privirea-ți dulce
Dar sufletul tău hăituit, acum de mine fuge

Lumina ochilor tăi căprui o vad și acum în gând
Mi-e atât de dor de tot ce însemni…sper să revii curând…

O, tu vrei să cad, să ard, să mor…
Să-mi plângă inima de al tau dor….
Din pustiire-i crește o floare
Dar tu nu raspunzi la a ei chemare

Iar ea moare, se ofilește
Și tu nu știi cât te iubeste…

– Unde ești tu, spirit sfânt? Iubite zeu al nemuririi…
– Eu sunt aici, ascuns pe veci…nu-ți stau în calea fericirii
Nu voi ca sufletu-ți curat, să frâng în bucăți multe,
Nu voi să-ți las chipul senin, acum să mă încânte…

Nu voi nici vorba ta mieroasă, nici fina-ți mângâiere
Nu voi decât să te întorci, să mă lași în durere

Tu mă iubești atât de mult…dar gândul meu te înșeală
Și trupul meu cel păcătos, nici ploaia nu-l mai spală
Lumina ochilor mei caprui…îmi spui c-o vezi în gând
Dar cred mai bine-a fi așa, să nu mă vezi curând

Rămâi în lumea ta cea pură, tu, înger de lumină…
Să nu văd umbra suferinții…pe fața ta senină!
Te văd plecând, suflet trădat, te vad cu ochii minții
Și unde lacrima ta a cazut, e un izvor al suferinții…

O apă rea și foarte amară îmi străpezește gura,
La fel de amar mi-e sufletul, când iti zăresc figura…

MadiXangel

Lasă un răspuns

