Nu!


De vrei sa asculții ce zic și eu
De-mi ințelegi ocara
De-ai știi ce simte trupul meu
Ce rea este tradarea…

În noaptea grea ca plumbul îții caut focul…
Dar să-l gasesc acum, unde mi-ar fi norocul?
Nu ai cum să mă mai vezi, ești mai departe ca oricând
Dar…orice ar fi în timp și pleavă, te voi purta mereu în gand

Iar mi-am facut iluzii și iar adorm plângând
Iar nu mi te pot scoate din suflet și din gând
Tu probabil nu mă știi…eu te cunosc de-o viață
Îmi va rămâne întipărită privirea ta de gheață

Plâng și urlu și suspin și-mi expun pe-o coala starea
Nimic nu-mi clintește gândul, nici muntele nici marea
Vreau să pot să-mi smulg din minte al tau chip
Să nu te fi știut…să uit să plâng, să țip…

MadiX

 

Lasă un răspuns

